מערכות סינון ניידות

אוורור תעשייתי במקרים רבים מורכב או מסובך יותר ודורש לימוד טוב ויסודי של הבעיה, בחינת ההשלכות על סביבת העבודה המפעלית ומחוצה לו. בדיקת הדרישות של הרשויות וביצוע תכנון הפתרון תוך חשיבה מעמיקה.

 

חברות רבות מציעות פתרון פשוט וזול המסתכם בהתקנת מפוח כזה או אחר אשר ישאב אוויר מזוהם ויפלוט אותו החוצה, אך האם הדבר נכון ואו מותר ?  האם לא תיווצר בעיה מחוץ למבנה המטופל ? האם הפתרון מתאים לדרישת הרשויות ואינו מהווה סכנה לאיכות הסביבה מחוץ למפעל ?

כשאנו מבקשים לתת פתרון לבעיה מסוימת עלינו לברר תחילה כי החברה אליה אנו פונים אכן יודעת להתייחס לכל הדרישות והמוסכמות בתכנון ומתן הפתרון לבעיה… יש לוודא כי בתכנון יילקחו בחשבון כושר הסינון, סוג המזהם, טמפרטורה של האוויר הנשאב, התאמת הציוד, רמת הרעש וכד’.  

במפעלים רבים קיימים אזורי עבודה ממוזגים.  שאיבה ופינוי אוויר אל מחוץ למבנה, תגרום לאיבוד האוויר המטופל ע”י מערכות מיזוג האוויר, דבר אשר יפגע בתנאי “המיקרו אקלים”.   לצורך זה פותחו מערכות ניידות הכוללות מתקני סינון, אשר מסננים את האוויר המזוהם בעמדת העבודה, האוויר הנקי נפלט בחזרה לחלל האזור מבלי לפגוע בתנאי “המיקרו אקלים”.

 

תכנון המערכות מאפשר יניקה נקודתית של המזהמים, באמצעים כגון זרועות יניקה פירקיות או מנדפי סדק וכד’.

כושר סינון האוויר של מערכות כאלו מגיע ל- 99.95%.

ניתן להתאים את סוג המערכות כך שיכללו מסננים מתאימים לסוגי המזהמים השונים כגון אבק, שבבים עשן, אדים וכד’.

נשמח לקבל מכם פנייה/יות, לתאם פגישת יעוץ ללא עלות וללא התחייבות, להגיש לכם פתרון הכולל הצעת מחיר ולהתכבד בהזמנתכם.

Recent Projects

Call Now Button
Free WordPress Themes
Open chat
השאירו הודעה ונשמח לעזור