ניטור סביבתי תעסוקתי

קיימים מגוון תהליכי ייצור כגון: עבודות ריתוך ועיבוד ברזל, חיתוך והשחזה, שקילת חומרים ושינוע, כל אלו מייצרים עשן ואבק, המעמידים את עובד היצור בסיכון, בשל היכולת של העשן והאבק לחדור אל מרחב הנשימה של העובד.

הרגולטורים (משרד העבודה והמוסד לבטיחות וגיהות), האמונים על בריאות העובד, מחייבים את המעסיק להגן על עובדיו בהתאם לחוק.

כל מפעל נדרש לבצע בדיקות ניטור תקופתיות, במידה והניטור מציג תוצאות שליליות כלומר רמת חלקיקים אשר חורגת מהמותר בתקן נדרש המפעל / בית המלאכה / המעבדה לטפל בנושא ולהפחית את רמת החלקיקים לרמה המותרת ע”פ תקן. 

בדיקות ניטור סביבתי תעסוקתי – בהתאם לדרישות פקודת הבטיחות בעבודה ותקנותיה, כל מקום עבודה מחויב לאפשר סביבת עבודה בטוחה לעובדיו, אשר לא תסכן את בריאותם של העובדים. בעת העבודה עם גורמים מזיקים נדרש מקום העבודה בניטור סביבתי תעסוקתי, מדובר בבדיקות סביבתיות תעסוקתיות המבוצעות על ידי בודק מוסמך, תוצאות בדיקת הניטור הסביבתי מהוות מדד לרמת הסיכון של העובדים. כאשר תוצאת הניטור הסביבתי הינה חיובית ניתן לשלול סיכון בריאותי לעובדים, כאשר תוצאות הניטור הינן שליליות נדרש מקום העבודה בטיפול וכאן אנו נכנסים לתמונה לסייע לכם.

חברתנו מציעה שירותי ייעוץ וליווי בניטור סביבתי, אנו נספק עבורך את המענה היעיל והכלכלי ביותר לסביבת עבודה בטוחה תוך התחייבות לתוצאות ניטור חיוביות בהתאם למותר בתקן. חברתנו בעלת ידע וניסיון רב בתחום ומציעה מערכות מתקדמות לשאיבה וסינון מזהמים מכל הסוגים בהתאם לדרישה. חברתנו מסוגלת לספק את פיתרון שלם ומושלם ולהתחייב על הפחתת רמת חלקיקים לרמה המותרת בבדיקת הניטור החוזרת!

כל לקוחותינו שהתקינו את מערכות השאיבה המתקדמות של חברתנו ונדרשו לעבור בדיקת ניטור חוזרת, עברו בהצלחה את בדיקת הניטור החוזרת! בין לקוחותינו: חברת דן, מספנות ישראל, בצלאל ועוד.

סינון עשן ריתוך

לקוחות מספרים

ניטור סביבתי תעסוקתי

Recent Projects

Call Now Button
Free WordPress Themes
Open chat
השאירו הודעה ונשמח לעזור